środa, 26 października 2011

Portrety (karykatury) i CANDY przedświąteczne!!!!


Dostałam nietypowe (dla mnie) zlecenie.. aby narysować karykatury członków zespołu muzycznego.. Nie potrafię robić karykatur, ale portrety owszem i to całkiem podobne, więc podjęłam się tego zadania. Karykaturą było to, że do portretu dorysowałam charakterystyczne dla każdego z tych artystów narzędzie pracy - instrument. Efekt okazał się zadowalający.. więc się chwalę ;)



a to chłopcy z zespołu:





A teraz przyjemniejsza część mojego postu..
tak sobie wymyśliłam, że byłoby fajnie zorganizować kolejne CANDY..
a zatem ogłaszam!!!
MOJE TRZECIE CANDY - zupełnie bez powodu!

Co można zdobyć? - Portret narysowany ołówkiem w podobnym stylu, co te powyżej.
Wylosowana osoba prześle mi zdjęcie (swoje, swojego dziecka bądź osoby którą chciałaby takim portretem obdarować) a ja wzorując się na nim narysuję portret.. na życzenie szczęściarza mogę wzbogacić go o atrybuty charakteryzujące portretowaną osobę.
Fajny pomysł? - wydaje mi się, że całkiem atrakcyjny zważywszy na to, że zbliżają się święta - i może już teraz wiecie, że to mógłby być niezły prezent dla kogoś z rodziny :) lub dla siebie samej (samego)

a oto banerek na wasze blogi:



zasady - jak zawsze - proszę tylko, by osoby nie posiadające bloga podały swój mail w komentarzu...
Zapraszam do zabawy... od dziś, do 30 listopada!
1 grudnia ogłoszę wyniki.. i do świąt zobowiązuję się zrobić portret :) !!

Zastrzegam sobie, że wysyłka wygranej dotyczy wyłącznie naszego kraju.

POWODZENIA

55 komentarzy:

  1. Ojej chyba jestem pierwsza, takiej okazji nie mogę przepuścić, ale byłabym szczęśliwa gdyby mi się udało!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie nietypowo, ale za to jak intrygująco! Faktycznie - byłby niezły prezent :) Dołączam zatem do chętnych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super
    Zawsze marzyłam o portrecie
    Ale pewnie i tak nie będę miała szczęścia w losowaniu
    Jednak trzeba wytrwale probować, więc ustawiam się z wielką radością w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze! Pomysł pierwsza klasa! Już widzę oczami wyobraźmi portret Potomka na ścianie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dobry pomysl Aniu,
    ustawiam sie tez w kolejce,
    pozdrawiamy serdecznie
    Irena i Piotr

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo chętnie się zapisuję, ponieważ od razu po przeczytaniu twojego posta o candy wpadł mi dość ciekawy pomysł: otóż taki rysunek byłby niepowtarzalną ozdobą na zaproszenie ślubne. Może szczęści dopomoże i spełnię swój plan:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj wspaniały pomysł. Na święta moi dziadkowie mają 50 rocznicę ślubu i taki ich auto portret była by super sprawą. Mam nadzieję że szczęście mi dopisze tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł:) zapisuję się z wielką radością:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite ,świetny pomysł,szybciutko w kolejce staję,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wezmę udział =) I zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Portrety jak zdjecia,suuuper,chetnie dolacze do zabawy:))moze mi sie poszczesci i Wiki bedzie miala swoj pierwszy portret bo rodzice juz maja:)
    dorota_stefaniak@wp.pl(storczyk11)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł? - wydaje mi się, że całkiem fajny!
    jestem chętna!!!
    A chłopcy wyszli superowo ołówkowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisze sie a co! Swojego zdjecia nie dalabym(wiesz przeciez ze wychodze na nich zle hehe) ktos otrzymalby ciekawy podarunek;) Trzymam za siebie kciuki hihi

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka jesteś zdolna Kobieto!!!!!!
    Piękne te portrety, niewątpliwie masz talent!
    Dzięki, że zajrzałaś do mnie, bo pewnie przegapiłabym taką okazję:).
    Zapisuję się z ochotą i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne cudowności zapisuje sie bez dwóch zdań

    OdpowiedzUsuń
  16. Super candy, ja zrobiłabym prezent siostrzyczce i podarowała portret synków :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł świetny i na prezent wymarzony;)zapisuję się zatem i czekam niecierpliwie na losowanie;)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł na prezent :) Jak najbardziej się zapisuję i zapraszam czasami do mnie :)http://kalamaja-kalamaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny pomysł!!! Lubię to bym kliknęła gdyby było;)

    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Och!!!Jak się cieszę, że znalazłam Twojego bloga w odchłani internetu!!Zgłaszam się oczywiście do tego rozdania z wieeeelką nadzieją, że mi się poszczęści:))Pozdrawiam serdecznie)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie nietypowe candy, wspaniałe!. Zapisuje się koniecznie, choć siebie nie dałabym sportretować, połamały by Ci się wszystkie ołówki, kredki, węgle czy co tam jeszcze używasz. Ale taki portret mojej córki - to bardzo cenne candy :))!

    OdpowiedzUsuń
  22. te portrety, to jak zdjęcia czarno-białe!!! rewelacja!!! :)
    zapisuję się i swego szczęścia spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Od zawsze marzę o takim portrecie.. Jestes bardzo utalentowana! na prawdę nie mogę wyjść z podziwu jak pięknie ich narysowałaś. Jestem obserwatorem bloga, anna.k8@o2.pl pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem tu po raz pierwszy i na pewno nie ostatni.
    Zapisuję się więc na candy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo chętnie: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  26. na takie bardzo nietypowe, to ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Będzie to z pewnością świetna pamiątka dla zwycięzcy :) Chętnie się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj
    Jestem u Ciebie pierwszy raz i od razu takie wspaniałe Candy:)
    ustawiam się więc w kolejce z nadzieją, że może los się do mnie uśmiechnie:)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam Cię w moje skromne progi:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja rowniez staje w kolejce i zapraszam do mnie
    http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super pomysł na candy. Chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny pomysł! jeszcze nigdy nie miałam portetu, zapisuję się więc na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja takiej szansy nie przepuszczę;)a co do Twojej tildowej aniołki,to zapowiada się rewelacyjnie!już się nie mogę doczekać końcowego efektu;)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dopisuje się do kolejki. 28.11 mam ur wiec to byłby cudowny prezencik :) info u mnie w banerku zamieszczone :)
    pozdrawiam Chabrowa_Panienka

    OdpowiedzUsuń
  34. hmmm.. ciekawy pomysł.
    Zapisuję się, zapraszam również na candy u mnie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. lubię takie nietypowe pomysły:)
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ależ pięknie podobne te portrety !! Może uda mi się zostać wylosowana :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście staję :)shenen@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja się chętnie zapiszę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. super pomysł na candy! liczę na dużo szczęścia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. przepiekne candy!! moze mi sie poszczesci??

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj
    candy rzeczywiście bardzo nietypowe, ale też bardzo atrakcyjne więc chętnie się dopisuję do chętnych
    zapraszam też do siebie na małe co nieco http://halula.blogspot.com/2011/11/komu-komu.html
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Coś wspaniałego - ponieważ nigdy nie miałam takich zdolności tym bardziej podziwiam. Może anonimowi tez sie załapią więc sie zapisuje.
    Arleta
    arleta.manuszak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Marzę o takim portrecie, byłabym bardzo szczęśliwa, gdybym wygrała. Sama chętnie rysuję pastelami, lepię z gliny, haftuję, ale aż takich zdolności nie posiadam. Podziwiam talent i z niecierpliwością oczekuję losowania.
    renig@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Super:). My-rodzice już mamy takie portrety, fajnie było by mieć także portret naszego dzieciątka:).
    pozdrawiamy.MiP

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo milutkie candy, chciałabym mieć taka karykaturę, więc staję w kolejce i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  46. ustawiam się grzecznie w kolejce po portrecik :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja również spróbuje szczęścia w tym wyjątkowym candy .
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się ponieważ Candy rzeczywiście niezwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Rewelacyjne candy ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. zainteresowanie jak widzę ogromne, ale może w końcu mi się poszczęści

    OdpowiedzUsuń
  52. o mały włos bym przegapiła:)
    chętnie się zapiszę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo chętnie dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Uf, zdążyłam w ostatniej chwili!
    Pozdrawiam cieplutko =}

    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło, gdy zostawiasz ślad po sobie :)