poniedziałek, 8 lipca 2019

Aniołek dla dziewczynki

Rudy Aniołek, malowany na specjalne zamówienie dla  malutkiej Emilki
To połączenie barw wyjątkowo przypadło mi do gustu. Wraz ze strukturą drewna tworzy wyjątkowo piękny i naturalny efekt. Mam nadzieję, że Emilka będzie miała miłą pamiątkę na lata...



Podobny prezent w formie portretu na drewnie malowałam niedawno dla takiego maleństwa:


Delikatne twarzyczki dzieci wywołują masę pozytywnych emocji,
napawają spokojem i wyjątkową radością. Lubię je malować.


8 komentarzy:

  1. Prześliczny aniołek. Pięknie malujesz!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny aniołek i dzieciątko także :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne są Twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności, zakochałam się. Masz wielki talent i wprawną rękę bo te prace po prostu wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo profesjonalne prace. Super że malowanie sprawia Ci tyle radości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło, gdy zostawiasz ślad po sobie :)