niedziela, 3 marca 2019

wyniki candy

Miało być wczoraj, ale już nie zdążyłam..
dziś krótko i na temat:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i zainteresowanie moim Aniołowym Candy
Wspomagałam się internetowym RANDOM.ORG, aby sprawiedliwie wyłonić zwycięzcę tej zabawy

Zwyciężczyni GRATULUJĘ i proszę o kontakt na maila:
anmiodzik@interia.pl

....a jest nią:

Cieszę się, że tu zajrzałam! Piękne anioły, wiec chętnie ustawię się w tej długiej kolejce. Może dopisze mi szczęście
Pozdrawiam Alina

Mam nadzieję, żę po skończonym CANDY nie przestaniecie mnie odwiedzać
zapraszam do śledzenia każdego kolejnego posta



14 komentarzy:

  1. Gratuluję Zwyciężczyni i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę i gratuluję Alince wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie udało się ale i tak zostaję na dłużej :-). Dziękuję za zabawę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę.
    Tworzysz takie piękne prace,że miło je podziwiać,więc do kolejnego posta :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Alince gratuluję, a zaglądam tu od dawna bo to ogromna przyjemność podziwiać takie wspaniałe anielskie i inne prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Alinki :) a Tobie dziękuję za zaawę :) już czekam na Twoje kolejne prace , które cieszą oczy :) pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni :) Dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje składam mojej imienniczce!
    A zaglądać będę, bo Twoje anioły zawsze budzą mój podziw:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Radość moja jest ogromna 😊
    Na pewno będę zaglądać i podziwiać nadal, a dziś cieszę się swoim szczęściem!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję Alince, a Tobie dziękuję za zabawę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zwyciężczyni. Pozdrawiam i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję... Będę odwiedzać bo tu miło... Od razu ustawiam się w kolejkę na następną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło, gdy zostawiasz ślad po sobie :)