wtorek, 23 maja 2017

Papieroplastyka - kartki, zaproszenia i pudełko-niespodzianka


To, czym się również lubię zajmować
(poza machaniem pędzlem oczywiście),
to różnego rodzaju papieroplastyka.
Dziś kilka ostatnich kartek, na specjalne okazje:


1. 60-tka pewnego Pana, który z dniem swoich urodzin wkroczył w nowy rozdział swojego życia - emerytura.. a ja miałam za zadanie ująć to wszystko w jednej kartce:
Jak wyszło? - bo ja jestem zachwycona!




2. Pudełko - niespodzianka z kieszonkami na kasę:
- na swoje cztery kąty
- na drobne wydatki
- na podróż w nieznane
- na dziecko 
i z miejscem w środku na życzenia, które zostało już zapełnione i wręczone
MŁODEJ PARZE:



3. Zaproszenia na urodzinki mojej córeczki - chciała coś niepowtarzalnego!
Myślę, że takich w sklepach nie znajdziecie ;)


no i post bez Anioła, to słaby post, więc tu jedna z moich ostatnio zarwanych nocek:


no i coś jeszcze.. nie tylko ja obdarowuję swoim rękodziełem,
ale sama jestem szczęściarą, bo przyroda taki prezent dla mnie przygotowała! 



3 komentarze:

  1. Świetny garniturek skroiłaś!!
    Box też śliczny, zaproszenia urocze!!
    A anioł jak zwykle zachwyca!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale dopracowany garnitur !!! wszystko super a koniczyna niech przyniesie duzo szczęscia

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your site and content. thanks for sharing the information keep updating, looking forward for more posts. Thanks
    ผลบอลพรีเมียร์ลีก

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło, gdy zostawiasz ślad po sobie :)