poniedziałek, 16 lutego 2015

wyniki candy

Mam już wyniki!! 
nie robiłam karteczek, losowania i innych takich... bo mam w domu 5 latkę, która bardzo chętnie pomaga mamusi we wszystkim.. w wyborze szczęśliwego numeru również!


Pierwszy, jaki przyszedł jej na myśl to:




ale, żeby nie było tak łatwo.. same musicie sobie policzyć, której komentarz jest 
TRZYDZIESTY DRUGI 
pod postem z CANDY


...ja już wiem :) i niezmiernie się cieszę, że to właśnie do Ciebie poleci Anioł.. 
dziękuję Ci, że jesteś
(wierna fanko ;)

dane adresowe poproszę na maila
anmiodzik@interia.pl

14 komentarzy:

  1. Mimo, że mój głos był przedostatni i wiedziałam, zę to nie ja jestem szczęśliwą 32-ką, policzyłam, kto nią jest i tym bardziej się cieszę, że Anielica trafi w dobre ręce :-) Gratuluję :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zwyciężczyni. anioł piekny

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje i dziekuję za zabawe :) dziciaczki sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję szczęśliwej :) tobie dziekuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę i gratuluję dla szczęśliwca!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Zwyciężczyni:) będzie miała piękne dzieło u siebie, cudne!!:) Dziękuję Ci Anielico za zabawę:) Pozdrowienia dla Maleństw!:)***

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, dzięki za wspaniałą zabawę i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i dziękuję za zabawę. Warto marzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję serdecznie a Tobie ślę pozdrowienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko 10 komentarzy oddaliło mnie od Anioła ;-))))
    ehh... czuję się jak na egzaminach na studia gdy zabrakło mi 0,5 punkta ;-)))

    Gratuluję zwyciężczyni i wciąż zachwycona Twoimi pracami... dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  12. 32 to chyba ja?! Dziękuję!Dziękuję!Dziękuję!Dziękuję!Dziękuję!
    Jestem już na nowym mieszkaniu, remont się przeciągnął, ciągle w kartonach, ciągle brak czasu ... bardzo się cieszę, że muszę wbić pierwszego gwoździa na Twojego Anioła!!! Zaraz przeliczę jeszcze raz czy to na pewno ja mam to szczęście, ochłonę i dopiero wyślę maila :) Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zwyciężczyni ślicznego aniołka, a Tobie i pozostałym dziękuję za wspólną, ekscytującą zabawę i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. oj piękny to podarek - gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło, gdy zostawiasz ślad po sobie :)