czwartek, 4 lipca 2013

Torba dla Ciebie!!! - CANDY!!!

Tak jak obiecałam... jest lato - jest zabawa!

W moim letnim candy - do wygrania ręcznie malowana torba lniana
uszyta specjalnie dla Ciebie... przewiduję motyw lawendy, 
ale zawsze możemy się dogadać, co do namalowanego motywu!!

Zasady - jak zwykle:

1. komentarzyk, o chęci wzięcia udziału w zabawie
2. banerek z linkiem na Twoim blogu
3. cierpliwe oczekiwanie do końca zapisów - czyli do 21.07
...wyniki będą dnia następnego.
4. wysyłka wygranej na terenie naszego kraju

A oto jak będzie wyglądać wygrana:


dla niecierpliwych... ta piękna lawendowo - lniana torba 
jest dostępna w galerii ART STACJA! od już!


a na allegro trzy Anielice....
jedną już niedawno prezentowałam,
a oto dwie nowe:


pierwsza ... czerwonousta z kotem: 



i druga blond z kotem:







30 komentarzy:

  1. Anielskie piękności :) Z przyjemnością wezmę udział w zabawie, bo torba przepiękna :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne anielice :) a na Candy zawsze jestem łasa :) oczywiście staję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obrazy. Chętnie wezmę udział w zabawie. Torba jest bardzo ładna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja propozycja jest nie do odrzucenia! Prezenty- marzenie!
    Jakby tu przekonać los do siebie? Czekam, banerek na www.5porroku.blogspot.com
    A może wpadniesz do mnie? Zapraszam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie Twoje prace są cudne, szczególnie kocham Twoje anioły. Torba piękna i oryginalna. Zapisuje sie ochoczo. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadam z rewizytą :) I też mnie cieszy co u Ciebie znalazłam :) Staję w kolejce po to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyw dla mnie idealny, więc gdyby los uśmiechnął się właśnie do mnie, pofruwałabym pod sufitem ;) Zapraszam też do udziału w mojej zabawie ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ustawiam sie w kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chciałabym !
    U mnie też trwa rodawajka ;-)
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie malujesz, a torba jest świetna :).

    Chętnie ją lub inną przygarnę :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  11. torba piękna i jeszcze z motywem lawendy :)
    ustawiam się po nią w kolejce i banerek u siebie umieszczam :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/
    i zapraszam na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U la la
    Jaka piękna ta torba lawendowa
    Strasznie mi się spodobała
    I dostać bym ją bardzo chciała
    Zapisuje się więc na rozdanie
    I z niecierpliwością czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzien dobry :)
    Jestem na Twojej stronce pierwszy raz wiec przed skomentowaniem porozgladalam sie tu troche - bede tu wracac bo od Twoich prac bije cieplo i pozytywna energia. I chapeau bas za zdolnosc malowania na lnie! Ustawiam sie w kolejce po lniane cudeńko i zapraszam do mnie, sama niedlugo zrobie candy (powitalne, bo jestem młodym blogerem :) )
    http://il-mio-decomondo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta torba inspiruje:

    Lawendę bardzo lubię,
    nie, wcale się nie czubię.
    Podlizywać się nie lubię,
    jednak lawendę do tej torby czuję.
    Lawendę kocham nad życie,
    otwarcie i skrycie.
    I mam jedno marzenie - kiedyś na pewno swe życie w lawendę zamienię.
    Więc proszę o lawendowy upominek,
    nie schowam go do szaf czy skrzynek.
    Paradować z nim będę po mieście,
    bo nareszcie, lawenda na torbie w mieście.
    Kiedy tak będę spacerowała,
    lawendą się zachwycała,
    na pewno wspomnę miło bloga twego,
    i zachwalać go będę na całego.
    Oczywiście nie fałszywie - blog jest piękny,
    nie ukryjesz.
    Tak więc z chęcią się zapiszę,
    może szczęście mi dopisze :-)
    Bannerek u mnie zawsze widnieje (lawendowy-kacik.blogspot.com),
    wcale na blogu nie ciemnieje,
    z chęcią go tam umieszczę, a co?
    Niby jestem leszczem?
    Po ładną torbę żal się nie zapisać
    - to grzech byłby - muszę to tu wpisać.
    Tak więc, żegnam na razie, pa.
    Mam nadzieję, że wyniki będą raz-dwa.
    Mam też nadzieję, że szczęście mi dopisze
    i piękną torbę z lawendą w mej historii zapisze.
    Pozdrawiam lawendowo i żegnam się fioletowo :-)


    OdpowiedzUsuń
  15. Super torba, w sam raz na zakupy na owocowym targu. Pozdrawiam, zapisuje się oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny prezent na moje urodziny, w dniu ogłoszenia wyników :)
    Przepiękne anielice !!!
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna torba :) zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah i zapomniałam dodać że przepiękne obrazy :)

      Usuń
  18. chętnie wezmę udział w candy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem ktoś kto wchodzi do mojej pracowni mówi artystka ... zawsze protestuję. Widząc Twój talent krzyczę ARTYSTKA ! i można mi złamać język to memłać też będę że artystka :) z chęcią postoję w kolejce do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię lawendę i z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Byłby to wspaniały prezent urodzinowy.
    Aniołowe obrazy śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna torba, nie mogę przejść obok. Z wielką chęcią i nadzieją zapisuję się na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna nagroda więc i ja się w kolejce ustawiam:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ustawiam się w kolejce:)

    Zapraszam do siebie:)

    Torebka damska to świat kobiety
    Ja cały mój barwny świat w niej noszę
    Na koncert Dżemu stare bilety
    W kieszonce z boku znaleźne grosze

    Błyszczyk do ust, od synka laurka
    Chusteczki, szyszka, kamyk, perfumy
    Pocztówka, bo na niej ładna chmurka
    Do żucia Orbit miętowe gumy

    Zdjęcie z Połonin – jestem na trawie
    Młoda, szalona i roześmiana
    Dwa telefony, co w ważnej sprawie
    Dzwonią natrętnie, niechcianie z rana

    Kalendarz, notes ważnie się puszą
    W głównej przegródce, obok portfela
    Są przyjaciółmi – wiedzą, że muszą
    Przypomnieć, że środa i niedziela

    Karnet na basen, trzy wizytówki
    Długopis i mały pluszowy miś
    Rajstopy (zapas), zawsze biodrówki
    Na oczka lecące tu, teraz, dziś

    Torebka damska to świat kobiety
    W niej popołudnia, zmierzchy, poranki
    Wszystko wymienić? – bez szans, niestety ...
    Śmieszne mieszkają w niej niespodzianki....

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna torba :) ustawiam się w kolejce. Banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna torba :) ustawie się i ja nitkapanipee.blogspot.com obserwuję i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne pracy i super nagroda, ustawiam się w kolejce i pozdrawiam:)
    http://viola-misz-masz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna torba, a anielice zjawiskowe:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna torba, wyobrażam ją sobie na swoim ramieniu <3 Żałuję, że trafiłam na Twojego bloga dopiero teraz i nie dane mi było spróbować szczęścia. Pozdrawiam i gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło, gdy zostawiasz ślad po sobie :)