wtorek, 9 sierpnia 2011

wystawić.. nie wystawić


Wystawić.. nie wystawić... wystawić...
Pozbywam się kilku drobiazgów, by zrobić miejsce na nowe dzieła. Bardzo pomaga mi w tym allegro, ale mimo wszystko jakaś taka tęsknota i żal mnie ogarnia, za każdym razem kiedy naciskam "wystaw".
Wczoraj wystawiłam półeczkę na przyprawy, na której uczyłam się techniki postarzania :) Sporo osób mnie pytało, czy kiedyś ją sprzedam... oto nadszedł jej czas. Ciekawe tylko, czy nadal ktoś ją będzie chciał ;)
Jeszcze raz.. dla wspomnienia sobie ją tutaj zamieszczam:



3 komentarze:

  1. wow, dobrze, że zajrzałam :)
    ja chętnie tę półeczkę przygarnę jeśli będzie w zasięgu mojego portfela :))
    podaj mi proszę informacje na neilii@wp.pl
    no i witaj na moim candy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że niejeden chętny się znajdzie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło, gdy zostawiasz ślad po sobie :)