poniedziałek, 4 lipca 2011

Kurs II przydasie do kartek

Serdecznie dziękuję za wszystkie miłe słowa w komentarzach! Sprawiacie, że chce mi się tworzyć i wymyślać nowe rzeczy. A jeszcze bardziej chce mi się tym dzielić z Wami.
Nie mam pojęcia, czy ktoś kiedyś skorzysta z tych pomysłów, ale mam zamiar wstawiać tu co jakiś czas takie drobne kursy.
A teraz do rzeczy...
Często używam w swoich kartkach takiego oto motywu:


...znowu żałuję, że nie mam takiego dziurkacza, ale szczerze mówiąc, nawet się z takim nie spotkałam.

Do wykonania tego cudeńka wykorzystuję zazwyczaj papiery o takich tłoczeniach:


A teraz krok po kroku:
1. Rysujemy kontur *oczywiście kredką akwarelową! - a jak!!


2. Lekko cieniujemy według własnego uznania, ciekawie wyglądają dodatkowe pęknięcia - taki efekt można uzyskać cieniując zgodnie z kierunkiem tłoczenia, zmieniając nacisk kredki


3. Korzystamy z pomocy pędzelka i wody.. rozmazując twarde rysy cieniowania, uzyskujemy tym sposobem efekt starego papieru



4. wycinamy i obrysowujemy boki papieru


Tak przygotowany przydaś można wykorzystać do kartek na różne okoliczności.


Przy okazji.. na zakończenie - przedsmak kopertówek.. takich trochę cyganionych, bo nie otwieranych w formie koperty, tylko jak normalna kartka... ale i tak mi się podobają :)
To moje pierwsze kopertówki i na pewno nie ostatnie! ...ale o tym w kolejnych postach


6 komentarzy:

  1. Przydaś fsjny. Kartek nie robię, ale kto wie...
    ANA

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba sobie porysuję :) (oloweczkiem bo tylko nim umiem hehe)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za fajne kursiki. Karteczek nigdy nie robiłam, ale kto wie. Po takich kursikach :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się rozszalałaś z kartkami - i dobrze, bo śliczne robisz :)
    Za kursik dziękuję :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilość konkretna... ale każda w świetnym stylu... super pomysły na przydasie, dzięki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło, gdy zostawiasz ślad po sobie :)