niedziela, 27 stycznia 2019

zimowe candy - zapraszam


Nadszedł i u mnie czas na cukierasy.

Największą popularnością cieszą się posty z moimi Anielicami malowanymi na drewnie. To też nie może zabraknąć takiego Anioła jako głównej niespodzianki. Chętnie podzielę się jednym z moich obrazów z obecnego - zimowego sezonu. Mam również nadzieję, że tym oto sposobem szybko uporamy się z tą zimową aurą za oknem i już wkrótce powitamy wiosnę... a zaraz po niej moje ukochane lato!! Tak się składa, że to już chyba mija 10 rok mojego blogowania. Niech więc to candy będzie jubileuszowym.. choć kto wie, może na tym jednym w tym 10 roku się nie skończy.


U mnie zawsze zasady te same:
- komentarz pozostawiony pod tym postem
będzie równoznaczny z chęcią wzięcia udziału w zabawie;
- będzie mi bardzo miło, jeśli dołączysz do grona obserwatorów mojego bloga;
- podlinkowany baner z informacją o candy chętnie zagości na Twoim blogu;
- zapisy trwają do 1 marca 2019r;
- wyniki podam w osobnym poście w następnym dniu;
- obowiązuje wysyłka na terenie Polski;

- przewiduję niespodziankę dla osoby wylosowanej w drugiej kolejności ;)

A tak prezentuje się Anioł:





23 komentarze:

  1. Aniu, gratuluję wspaniałego dorobku! Na anioły w każdej postaci zawsze jestem chętna, tym bardziej na takie jak Twoje :) Obserwuję od niedawna, bo dopiero tu trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój Anioł? Marzenie, ale podobno się spełniają :)
    Gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obraz ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny aniołek, Twojego bloga obserwuję od dłuższego czasu i każdy aniołek ma coś w sobie, tak zwaną duszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Anioły a Twój jest przepiękny i taki delikatny.
    Też nie lubię zimy,najlepiej czuję się w wiosennym klimacie tym majowym.
    Chętnie ustawię się w kolejce ,marząc by dobry los uśmiechnął się do mnie☺
    Dziękuję za odwiedziny i z chęcią zostanę dłużej .
    Serdeczności zostawiam najmilsze ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę kolejnych dziesiątek. Twoje Anioły są tak cudne, że oczywiście stanę w kolejce. U mnie też candy anielskie na 6. rocznicę, trzy anioły do wyboru, ale Twoje są piękniejsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję pięknego Jubileuszu! Twoje Anioły są zjawiskowe i z ogromną chęcią zostanę u Ciebie na dłużej aby podziwiać Twoje poczynania! do zabawy też zapisuję się z chęcią i zabieram banerek ze sobą! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy i życzę następnych :)
    Uwielbiam Twoje anioły, jednego nawet mam :)
    Chętnie ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham anioły wykonane w każdej technice, u mnie królują w technice pergamano/ zapraszam do siebie/ ustawię się w kolejce i banerek wędruje na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, wspaniały anioł, trudno przejść koło niego obojętnie, więc staję nieśmiało w kolejce. I ja tez kocham latko. Gratuluję rocznicy i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje fanatstycznej rocznicy :) a anioł...cudny , u mnie mu dobrze będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ach!!!!!! Będzie mi się śnił po nocach.....

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję 10 lat blogowania!
    Podziwiam Twoje anioły! Są takie niepowtarzalne, każdy delikatny i pełen uroku. Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. Piękny obraz. Przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dekada blogowania to zacna rocznica:) Gratuluję serdecznie i życzę takich dekad jeszcze mnóstwo :) i niech będą z Tobą piękne anioły zawsze i wszędzie :) Pozdrawiam serdecznie i oczywiscie biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny cukiereczek przygotowałaś więc staję w kolejce i życzę wspaniałego dalszego blogowania :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Przegapiłabym ten wpis. Ustawiam się po jednego Twojego Jamioła, co by więcej par rąk chroniło moją rodzinę, bo za dużo złych rzeczy się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się i ja w kolejce po takiego cukieraska ...jeśli można to na dłużej zostanę nie tylko na candy.... piękne prace tworzysz

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że tu zajrzałam! Piękne anioły, wiec chętnie ustawię się w tej długiej kolejce. Może dopisze mi szczęście
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję jubileuszu i chętnie zapisuję się po pięknego Anioła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję 10 rocznicy blogowania i życzę wielu takich rocznic oraz nieustającej weny twórczej. Twoje Anioły sa cudne i chętnie ustawiam się w kolejce :) obserwuję od dawna i banerek wisi na pasku bocznym. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny prezent przygotowałas, cudny. Aż chce się go mieć! Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło, gdy zostawiasz ślad po sobie :)