środa, 9 marca 2011

Wygrana w CANDY :)



Dodaj obraz
Witam :)

Wczoraj spotkała mnie bardzo miła niespodzianka :) Cudowna przesyłka pocztowa umiliła mój powrót do domu, po pracy. Tajemnicza przesyłka, a w niej ta oto karteczka i hmm... cukierek!



Który z przyjemnością odpakowałam i zachwycałam się już do końca dnia tymi pięknościami!!
To moja wygrana w CANDY u MAZMIKI w http://ma-kramik.blogspot.com/
Biżuteria jest cudem rękodzielniczym! Bardzo mi się podoba i z przyjemnością założyłam ją sobie już dziś do pracy :) ....gdzie również wzbudzała wielki zachwyt!



Jestem nadal pod niesamowitym wrażeniem :) Bardzo Ci dziękuję kochana za tak wspaniały podarunek. Dzięki takim drobiazgom chce się brać udział w Waszych Candowych zabawach!
A tym, co również brali udział w tym losowaniu mogę powiedzieć tylko tyle - że macie mi czego zazdrościć :) ;)

4 komentarze:

  1. Zazdrościmy, i to bardzo :)
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mazmika tworzy wspaniałą biżuterię ;-) prawdziwa szczęściara z Ciebie !
    Gratutluję !
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że prezencik przyniósł Ci radość :)
    Niech się dobrze nosi!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja nie brałam udziału ale zazdraszczam... bo piękna ta biżu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło, gdy zostawiasz ślad po sobie :)